Fair Play

Postet av Gulset IF - Håndball den 8. Feb 2022

Fair play

Norges Håndballforbund har verdiene: Innsatsvilje, Begeistring, Respekt og Fair play. Og nettopp Fair play har betydning for alle som deltar og følger håndballsporten.

Derfor trenger vi retningslinjer for alle som er på en håndballbane. Sørg for at de som er rundt deg kjenner til disse, og oppfordre alle til å etterleve Fair Play.

Sammen med Norsk Tipping er det laget foreldrevettregler. Filen kan du laste ned her.

Fair Play

Postet av Gulset IF - Håndball den 8. Feb 2022

Fair play

Full jubel: Alle kan trene og spille igjen! HURRA!

Postet av Gulset IF - Håndball den 4. Feb 2022

Tirsdagens kunngjøring fra regjeringen betyr at alle lag og spillere igjen kan trene og spille som normalt.

- Nå er det full jubel hos oss. Endringene er svært godt nytt, og i tråd med det vi og norsk idrett har jobbet for de siste ukene, sier generalsekretær i Norges Håndballforbund, Erik Langerud.

- Jeg er like glad som om vi hadde vunnet gull i VM, EM og OL – med begge landslagene! Dette er en enorm opptur for alle i norsk håndball, sier håndballpresident Kåre Geir Lio.

For:

Etter Tirsdagens kunngjøring foreligger det ikke lenger noen nasjonale begrensinger på håndballaktivitet, uansett alder og nivå. Alle lag og spillere kan med andre ord trene og spille som normalt, med virkning fra kl. 23.00 tirsdag 1. februar.

Norges Håndballforbund vil nå se på hvordan kampaktiviteten skal gjennomføres de kommende månedene. Sentralleddet håndterer og kunngjør det nasjonale tilbudet, mens den enkelte region håndterer og kunngjør det regionale tilbudet. Oppdatert informasjon vil komme i løpet av kort tid.

I haller hvor publikum kan plasseres på faste, tilviste plasser er det ingen begrensning på antall tilskuere, og ingen krav til avstand eller munnbind så lenge de frammøtte sitter i sitt sete. Arrangøren skal legge til rette for at det er mulig å holde én meters avstand der hvor folk møtes på andre steder i arenaen.

Der hvor det ikke er faste, tilviste plasser er det arrangørens ansvar å sikre forsvarlig drift. Her må grupper med familie eller andre nærkontakter holde én meter avstand til andre grupper. Kultur- og likestillingsminister Anette Trettebergstuen signaliserte tirsdag at regjeringens mål er at også denne begrensningen skal fjernes om to uker.

Det er ikke lenger noen begrensning på hvor mange lag som kan være inne i hallen samtidig. Hver arrangørklubb skal utpeke en ansvarlig person for det enkelte arrangement, og vedkommende har ansvar for at gjeldende smittevernregler følges.

- Nå gleder vi oss stort til å kunne spille, trene og se på håndball igjen. Endelig! jubler Erik Langerud.

Årsmøte/ gjennomgang av året, Gulset IF Håndball

Postet av Gulset IF - Håndball den 11. Mai 2021

Gulset IF Håndball inviterer alle medlemmer til årsmøte/års gjennomgang for 2021

25.mai klokken 19:00 - på Teams

Grunnet korona situasjonen vil vi denne gang holde møte digitalt via Teams.

Ønsker du å delta, send en mail til leder.handball@gulsetif.no. Du er da påmeldt, og vil motta en mail med lenke til møtet i god tid før dette skal avholdes. Husk å skrive i mailen hvilken mailadresse du ønsker at vi skal legge deg inn med, samt ett telefonnummer vi kan nå deg på.

Saker som ønskes tatt opp på årsmøte sendes styret senest 20.5

Eventuelle saker sendes til; leder.handball@gulsetif.no

Fullstendig saksliste legges ut på hjemmesiden før årsmøtet.

Grunnen til at man kaller dette årsmøte/års gjennomgang er fordi undergruppene i ett fleridrettslag ikke er pålagt årsmøter i gruppene under. Undergruppene har ett møte med gjennomgang av det som leveres inn til hovedstyret for endelig godkjenning i årsmøte for IF`et der. Viser til lovnorm for idrettslag §23.2.b

Velkommen til møte!

Styret Gulset IF Håndball

Smittevern i Gulsethallen